tisdag 2 augusti 2011

Fy skäms Marina

Usch,vet att jag har varit värdelös på att blogga.Vet jag sagt flera gånger att jag ska bättra mig.
Men nu ska jag verkligen det också!:)

Nu har min älskade sambo börjat jobba och det är vardag igen.Känns både trist och samtidigt skönt.
För precis en vecka sen så hade vi precis kommit fram till Johannesviks camping nere vid Kungshamn.
Då vi inte kunde få våran tältplats innan ett.Så gick vi upp på ett stort berg med utsikt över havet och campingen.Satte oss på en filt och åt mat vi hade med oss.Jätte mysigt!
Johannesvik är en jätte fin camping.Var där nästan varje sommar när jag var liten. Då mormor och morfar hade sin husvagn där.
Jag och hjärtat var där tisd-torsd.Det var hur underbart som helst!
Vi hade jätte fint väder,soligt och varmt.
På onsdagen så gick vi in till Kungshamn och tog där båten över till Smögen.
Det var fullt med folk på Smögen bryggan,men var trevligt ändå. Gick runt och kollade i butiker,kollade på båtar och bara njöt i solen.Vi åt en jätte god västkusten gryta med räkor och annat gott i,med en kall öl till.MUMS!!:). Vi firade åtta månader då,så passade på och unna oss lite extra.
På vägen hem på torsdagen,så stannade vi vid djurparken Nordens Ark.
Det var mysigt gå runt där och kolla på alla djuren.:)

I fredags var Sofi och Christian här.Vi drack lite,spelade kubb mm och satt och tjata.
Senare på kvällen tog vi taxi in till Lidköping och gick in på stadt.Men det hade lika gärna kunnat va.
Tycker inte det var kul där alls.Trist musik var det också.
Just det,Sofi sa att hon ska mörda oss.Så hon kan få flytta in här istället!Haha.
Tycker vi bor så mysigt!:).Men det är klart,bor man i lägenhet så förstår jag henne.

Ne,nu ska jag ut och njuta av solen.Funderar på och hitta en bra plats till en rosen buske vi köpte igår.
Får se vart det blir.

Ha en bra dag alla!

Kram på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar