onsdag 24 augusti 2011

Månaderna rullar på

På lördag har vi vart ihop i nio månader redan!Är ju helt galet vad tiden går snabbt!:)
Känns ändå som att vi vart ihop längre,allt känns så självklart liksom.Det ska vara vi,så är det bara.
Får se vad vi hittar på för roligt på våran dag. Jag skulle egentligen gått på bio med tjej gänget,men var en som inte kunde.Så det blir helgen efter istället.
Sen har Peters syster Marina och hennes kille Pk (Peter) kräftskiva på kvällen.
Vill jätte gärna dit,men vill hitta på nått bara jag och Peter också....hmmm?Får se hur vi gör.

Jag är så sugen på att fixa här hemma.Vi bestämde för några dagar sen,att vi ska skaffa en till bänk i köket.Vid fönstret.Då det är ganska dåligt med förvaring och arbetsyta i köket som det är nu.
Jag vill sätta igång NU!!Är jätte ivrig. Det kan ju inte vara så svårt.
Bara åka till Ikea och köpa en skiva,två hurtsar och kanske ett skåp.
Men vi har ändå inte råd just nu,så det får vänta!
Är jätte mycket saker vi behöver.Ny soffa,soffbord,tv-bänk,matbord och MYCKET mer!
Får jag bara jobb så är det inga problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar