tisdag 30 augusti 2011

Skrapar på för fullt

Håller just nu på och skrapar väggarna i lilla hallen. Har inte så jätte mycket kvar nu, är bara taket som är kvar.Är ganska kul skrapa väggar,men man blir trött i armarna och så får man färg flagor i ansiktet hela tiden.
Men det är det värt.Kommer bli så fint där sen när vi är klara!
Ska måla väggarna sen,vilken färg har vi inte bestämt ännu. Vi ska ha samma färg i trappen upp till övervåningen också. Får se vad det blir för färg,själv är jag lite inne på nån ljusblå färg!:)
Vet inte vad hjärtat säger om det men...

I lördags firade vi nio månader ihop. Gjorde inget speciellt. Då det var oväder hela dagen,åskade och regnade.Vi lagade jätte god mat ihop,fläskfilè och potatis.Det var riktigt gott det!
När vi var på ICA i Vara på förmiddagen och handla,så slockna hela butiken pga åskan.
Men som tur var så såg man ändå vart man gick!:).
Sen på kvällen var det kräftskiva hos Marina och Pk. Vi var ett gäng som satt på deras altan och åt kräftor,drack,sjöng nubbvisor och hade jätte roligt!!
Tyvärr råkade jag blanda lite för mycket.Blev vin hemma innan vi gick dit.Sen där blev det öl,nubbe,whisky och tequila.Mådde inte bra i söndags kan jag säga!:/
                                                   Här är en liten del av hallen där jag skrapar just nu!:)

                                       Hjärtat sitter och målar på en tavla. Han är så duktig!
                                       Den är han färdig med nu och även en annan tavla. Ska försöka sälja dom sen, på blocket kanske.Får se om jag kanske lägger upp bilder på dom här på bloggen med!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar