tisdag 16 augusti 2011

Regnar in

Igår när jag gick upp till övervåningen för och hämta lite kläder.Så hörde jag något som droppade.
Då såg jag att det regnar in från taket!Blev jätte förvånad,då killen fixade taket förra året.
Letade upp en hink och ställde där det regnade in.
Sen hade det regnat in ett bra tag innan jag märkte det,så golvet (trä golv) var pisse blött!!:/
Fick lägga ut en handduk på golvet.Hoppas inte det runnit igenom för mycket vatten bara,så golvet tagit skada.Men nu är det iaf tort och fint där igen.Får hoppas det inte kommer nån stört skur mer,innan vi hunnit fixa taket.

I lördags var vi ju på fest hos min bror Dennis och hans sambo Angelica i Skara.
Det var jätte kul!Då jag inte festat i Skara sen Nov,då jag och Peter blev ihop!:)
Vi var ett gäng,satt och tjata och spelade spel.Blev en del glas vin kan jag säga.
Angelica bjöd på Sangria,det var riktigt gott!
Sen gick vi ut till Krickelin,satte oss och drack öl och tjatade och dansade.
Det är det inte alla som vet,men jag och Peter blev faktiskt ihop på Krickelin!
På våran tredje dejt,då vi var ute och festade med Karin och Lelle.,
Så det kändes speciellt och vara där igen med honom!<3
Träffade min kusin Mikaela , det var verkligen längesen.Så vi har bestämt vi ska hitta på nått någon dag.

Nu ska jag skriva ett bra CV.Ska till Sparköp i Vara imorn och söka jobb.
Dom ska flytta till en större lokal på torget i Vara.Så tänker passa på och söka jobb där då!
Önska mig lycka till!:)

Kramar...

2 kommentarer: