fredag 26 augusti 2011

Träffa Becka

Ska snart ta tåget till Lidköping och träffa Becka. Det var ett bra tag sen vi träffades,så det ska bli jätte kul!
Men innan det ska jag gå till ICA Hjertberg och lämna in ansökan.
Vet inte om dom behöver folk just nu,men skadar ju inte lämna in CV.
Här haft praktik där en gång, undrar om dom minns mig?:)

Blev lite förvånad i morse när jag släppte in våran katt Silver. Han jamade som en galning, lät som de var panik typ. Tänkte att han är väl hungrig.Hällde upp lite mat,men nepp. Han var inte hungrig
Utan sällskapssjuk och inte så lite heller!Vart jag än gick så var han efter mig som en svans.
Mysigt då han inte brukar vara så social annars!:)
Men nu måste jag gå ner och fixa mig innan jag går till tåget.

Ha en bra dag alla!

Kramar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar