torsdag 25 augusti 2011

Undersköterska

Arbetsförmedlingen i Lidköping ska starta en omvårdnadsutbildning i September.
Känner att det skulle vara jätte roligt och spännande och få gå den.
Så nästa fredag ska jag dit på möte för alla som sökt den utbildningen.
Dom ska tydligen intervjua alla och så.Sen väljer dom ut några som får chansen och gå den utbildningen.
Jag hoppas verkligen att jag blir en av dom!!
Annars har jag sökt jobb på Sparköp i Vara som ska flytta till större lokal.
Ringde dom igår.Dom sa att över hundra personer har sökt dit!
Kan säga att jag blev förvånad.Får se hur stora chanserna är jag får jobbet.

Nu är det torsdag och snart änligen helg.Vi pratade lite igår hur vi ska göra på lördag,våran nio månaders dag.Då det tydligen ska va dåligt väder.Så ska vi laga nån god middag,ha levande ljus och bara mysa.
Sen på kvällen drar vi till Marina och Pk på kräftskiva...MUMS!:)
Hade annars tänkt dra iväg och spela golf om det vart fint väder.
Jag har aldrig spelat golf,bara minigolf.Men Peter har spelat en gång med jobbet och han tyckte det var jätte kul!Så han har tjatat och tjatat om de hela sommaren,men har inte blivit av och nu är ju sommaren typ slut.SUCK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar