fredag 19 augusti 2011

Tråk fredag...

Usch,har haft så tråkigt idag.Regnet bara öser ner och tiden går sååå sakta.Suck.
Men ikväll blir det party i Vara hos Susan och Niklas.Då Susan fyller år.
Vi ska käka kräftor,blir mumsigt det!Ser verkligen fram emot ikväll,då jag har haft en sån tråkig vecka.
Är ärligt talat så sjukt trött på att gå hemma nu,vill ha jobb!!
I onsdags var jag i Vara på Sparköp och lämnade in en ansökan.Då dom ska flytta in till torget och en större lokal.Vore verkligen UNDERBART om jag fick jobbet!!!:)
Då får jag nått och göra på dagarna,plus att jag kan ta körkort.Lägntar verkligen efter det,får ju mer frihet då.

Sen har en av mina bästa och närmaste vänner lite svårt nu och mår inte så bra. Tänker på dig och finns här.Älskar dig gumman!<3
Vet att det inte är lätt,men jag hoppas att du tar rätt beslut sen när du mår bättre och haft tid och tänka till ordentligt!<3

1 kommentar: