onsdag 10 augusti 2011

Överby imorgon

Imorgon ska jag till Överby i Trollhättan med hjärtats mamma och syster,ev följer hans andra syster också med.Ska bli riktigt kul!

Idag var jag på arbetsförmedlingen i Lidköping,skulle träffat Becka efter det.
Men när jag var på väg till henne så fick jag veta att hon var på väg in till förlossningen!!
Tänker på dig gumman och hoppas att allt har gått bra,och att bebisarna inte har poppat ut ännu!:)
Hör av dig när du är hemma igen!

Händer nu då?Inte mycket,Peter är i garaget och snickrar på en planteringsbänk vi ska ha i trädgården.
Själv sitter jag här och bloggar och surfar runt.Är ju sånt trist väder ute,så har inte lust eller ork till något alls.
Vill bara det ska bli lördag nu.Då vi ska till Skara och festa med min bror,hans tjej och några mer.
Inte festat i Skara sen i Nov,så det ska bli jätte kul!!!:)

Nu ska jag kolla blocket lite.Vi letar just nu efter ett matbord.Bordet och stolarna ska vara i äldre stil och vita!:)

Kram på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar