fredag 22 juli 2011

Gäsp....

Är inte alls pigg idag.Måste bero på vädret.Regnar och är allmänt trist ute...:/.Vart tog sommaren vägen?
Hoppas den kommer tillbaka på tisdag,då vi ska till kusten och tälta till torsdag.
Ska bli så mysigt,första resan bara jag och hjärtat!:)
Har fått låna hans föräldrars stora tält. Satte upp det igår,så vi vet hur man gör sen på kusten.
Det var inte lätt ska jag säga!Vi höll på och ge upp många gånger.
Men skam den som ger sig,efter några timmar så var vi äntligen klara.
Blir intressant se hur lång tid det tar på campingen..:).

Händer idag då?Inte mycket alls. Stig och Klas var här i morse och skulle fortsätta med farstukvisten.
Men dom fick åka igen pga vädret.Får se när dom kan fortsätta.Är nästan helt klara nu.
Har tagit en del kort som jag ska lägga upp sen.
Efter dom åkt hem,så började vi skrapa väggarna i hallen (grov hallen el vad man ska säga).
Är ju inte det roligaste kanske som finns och göra.Men ett måste då vi ska måla om där.
Sen så satte sig Peter och sorterade musik.Jag la mig i sängen och läste.Men råkade somna...så är lite sömning nu.Måste ha kaffe!!!:).Men är inte bara jag som är seg,Silver (katten) har sovit i stort sett hela dagen.:)
Får se vad som händer mer idag.Sugen på se nån bra film ikväll kanske.

Ne nu ska jag sätta på kaffe.
Lägger upp bilder senare idag!

Kram på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar