fredag 15 juli 2011

Synd om mig

Det är det faktiskt,har feber och mår inte alls bra.Känner mig helt väck verkligen.
Det började onsdag kväll,fick sån hemsk huvud värk och började frysa.
Igår låg jag i soffan HELA dagen och mådde inte alls bra.
Men när jag vakna nu i morse så kände jag mig betydligt bättre. Men det varade bara tre timmar,nu mår jag lika dåligt igen...suck.

Vi var nyss uppe på övervåningen och tog bort den fula plast mattan,så nu ser man golvet.
I höst ska vi börja göra om där uppe,nytt golv (klick golv),måla tak och väggar.
Måste även dra om alla kablar som sitter överallt.
Vi har tänkt att det ska bli vårat sov rum när vi är klara.
Kommer bli så mysigt!Med dom synliga tak bjälkarna,vitt tak o väggar och nått fint klick golv.
Känner mig ganska ivrig,vill sätta igång nu!:)
Men älsklingen sa till mig på skarpen,att jag måste vila.Är faktiskt sjuk..suck!
Nåja,han har ju faktiskt rätt.

Är ialla fall tur att det regnar ute,då jag är sjuk och ändå inte kan va ute.
Men man undrar ju ändå vart sommaren tog vägen???

Nu ska jag vila lite!

Kram på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar