tisdag 20 september 2011

Skola

Då är andra dagen på omvårdnads utbildningen avklarad.Eller fub heter den,då det är fyra veckor förberedande.
Jag tycker det är jätte kul och klassen är underbar.Känns så kul få lära känna massa nytt folk.Men jag vill att dom här fyra veckorna ska vara över,så själva utbildningen kan börja. Jag är  ju så taggad!!:)
Den enda nackdelen jag kan komma på , är att kursen är 44 veckor.Så kommer inte kunna sommar jobba i sommar,då vi slutar i juli.Men får hoppas på jobb senare sen istället.

Nu är Peter och bowlar i Vara med Pk. Då dom ska bowla med jobbet på fredag,så ville dom träna lite. Men tycker inte Peter behöver träna,han är grym på bowling!Själv är jag helt värdelös,spelar ingen roll om jag koncentrerar mig och försöker sikta.Blir snett ändå...suck.
Just nu sitter jag och slappar i soffan.Är helt slut.Blir långa dagar. Då jag går i skolan 8-17.Bussen på morgonen går sju och är hemma vid sex på kvällen. Är helt snurrig i skallen när jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar