onsdag 7 september 2011

Hemsk natt...

Natten till idag var verkligen hemsk!Kunde inte somna,låg och vred och vände på mig timme efter timme...suck.
Vet inte varför ja inte kunde somna,men jobbigt var det iaf. Var helt död i morse och kände mig tom febrig. Men efter sovit en timme och tagit en lång varm dusch,så mår jag bra igen.Var nog pga dålig sömn.Annars händer det typ inget idag. Går bara och lägntar till den 19e, då jag börjar plugga!:)
Ska gå omvårdnadsutbildning i Lidköping via arbetsförmedlingen.
Men först är det fyra veckor förberedande,då man ska känna efter om det är detta man verkligen vill göra. Lite onödigt tycker jag,då jag vet att det är detta jag vill göra!Men...men..ska bli så kul iaf!
Sen slutar jag fem varje dag,är hemma vid sex.Så då är det Peter som får ha maten klar när jag kommer hem,ska bli spännande!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar