tisdag 13 september 2011

Höstrusk

Idag är det verkligen inget roligt väder. Är full storm ute och regnar hela tiden.Är verkligen höst nu!Gillar hösten,så länge de är fint väder.
Måste egentligen gå iväg till ICA och posta ett brev,men vill inte ge mig ut nu.Så det får vänta.
Annars händer det inte så mycket idag. Hjärtat försov sig i morse,men kom nog i tid till jobbet ändå tror jag. Tycker det är konstigt att ingen av oss vakna av det sista larmet.Då jag är så otroligt lättväkt.Vaknar av minsta lilla ljud!Fast jag tror nog att det är så att jag har lättare vakna då det är jag själv som ska upp.Då vaknar jag alltid typ en kvart innan larmet ringer.Störande!!
Men är nog tur det,då jag från och med nästa vecka ska börja gå upp klockan sex...gäsp.Börjar plugga då,och bussen till Lidköping går klockan sju.

Men finns en här i huset som kan sova hur mycket han vill, och det gör han också. Pratar så klart om Silver, som sover i stort sett hela dagarna nu. Jag kan spela hur hög musik jag vill, han vaknar inte.Sömntuta!:)
Han går bara upp när han ska käka eller gå ut,annars sover han.Lite tråkigt tycker jag. Inget roligt sällskap ju.
Har funderingar på och göra äppel paj i eftermiddag.Det vore gott!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar