fredag 9 september 2011

Fin höstdag

Ser ut och bli en jätte fin dag idag. Så ska försöka vara ute så mycket som möjligt! Just nu dricker jag kaffe,har nyss käkat frukost. Sen ska jag gå och handla lite mat. Efter det ska jag ut och fixa lite i trädgården. Underbart!:) Nu har äpplena börjat mogna,iaf på ett av träden. Har plockat två stora bunkar med äpplen. Som jag har skivat ner och fryst in. Göra äppelkaka i helgen kanske? Just det,ska även in till Vara en sväng senare idag. Har tänkt överraska älsklingen med en flaska whisky!:)
Det förtjänar han tycker jag!<3

Måste ringa till sotaren,igen! Vi måste få en av våra kakelugnar godkänd. Den i tv rummet. Innan vintern kommer. Det var svinkallt hä r förra vintern, plus att vi fick svin dyra elräkningar.Så skulle underlätta en hel del om vi kunde elda i vinter!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar