måndag 12 september 2011

Förkyld

Idag är ingen rolig dag.Har jätte ont i halsen och är allmänt seg. Hade tänkt och grejja i trädgården hela dagen,finns massor som behöver göras. Men har verkligen ingen ork till det,sen regnar det nu med ser jag.Ska nog värma lite te snart. Hade det vart mörkt ute,skulle ja tända liten ljus.Finns inget mysigare ju!:)

Har ni haft en bra helg annars?Våran var lugn och skön. I fredags tog vi det lugnt och såg på film.I lördags var hjärtats pappa här en sväng på förmiddagen. Sen på kvällen var jag och hjärtat i Kvänum och spelade  bowling på Lumber & Karle. Vi var där på våran andra dejt och bowlade. Då var jag så nervös,så jag förlorade stort!Så hade tänkt och vinna denna gången. Gjorde jag det?Nepp, men får skylla på att jag inte bowlat sen i nov.
Igår förmiddag var hjärtats bror med barn här med ett stort skåp vi köpt av dom. Hjärtat och han bar upp den till övervåningen.Det tog ett tag,då den är gör tung. Men dom klarade det.:)
Sen åkte jag en sväng till Skara och hälsade på mina föräldrar.Va ett bra tag sen jag var där själv.Vi åt mat,fikade och satt och pratade en massa. Fick även med mig en massa växter hem.Som jag ska ha i rabatten jag håller på och gör iordning!:)

Nu ska jag göra iordning lite te tänkte jag.

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar