lördag 22 oktober 2011

Bloggtorka

Jag har haft bloggtorka ett tag nu.Inte haft lust och ork till att blogga.
Känner att jag inte har så stort behov av det. Bloggar när jag har lust helt enkelt.Men nu kände jag att det vore kul slänga in ett inlägg!

Idag har vi vart i Vara och köpt en tv bänk,en vit.Jätte fin! Blev jätte fint och en stor skillnad mot förut.Peter är uppe på övervåningen och rensar bland alla saker.Övervåningen är inte inredd ännu,så ligger saker överallt!

Nu har skolan startat också.Läser till undersköterska via arbetsförmedlingen i Lidköping.Först hade vi fyra veckors förberedande.Men nu har utbildningen startat.Tycker det är jätte kul!Klassen är underbar.
Hade lite otur igår bara,när jag skulle åka till Lidköping. När jag stod och väntade på tåget,kom jag på att jag glömt mobilen hemma.Så sprang hem och hämtade den.Då hörde jag tåget komma!TYPISKT!!
Men gick en buss 30 min senare.Men vad händer?Jag missar den också!!:/
Då var jag inte glad kan jag säga. Men kom till slut iväg till Lidköping och skolan. Fast pga all otur,var jag på dåligt humör resten av dagen.
Usch,ibland har man verkligen dåliga dagar allså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar