måndag 24 oktober 2011

Måndag igen...

Jaha,då var det måndag igen då och skola. Idag hade vi eget arbete hela dagen. Så idag har jag vart flitig och pluggat på ordentligt.
Det enda negativa är väl att man blir så trött i huvudet,helt slut när jag kom hem. Sov lite på bussen hem och var nära missa att gå av i Levene!:)
Men det gjorde jag som tur inte. Bussen hem är alltid överfull med folk.Är alltid några som måste stå upp,det fick jag göra i torsdags.Inte kul!Ändå låter dom mer folk gå på bussen.Konstigt! Är bättre på tåget på morgonen in till Lidköping tycker jag.

Har funderingar på att måla om och fixa till linneskåpet,som vi köpte av Peters bror.Men har inte bestämt vilken färg ännu.Kanske jag ska ha samma färg som det är nu, blå/grå, och bara fräscha till den lite.Hmm...får se hur jag gör.


Nu ska jag gå och kramas lite med älsklingen..<3

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar