torsdag 9 juni 2011

Sååå rastlös!!

Men ute regnar det och är fortfarande åska i luften.Vill ut och gå en snabb runda,men inte när det kan börja åska när som helst.Det börja åska i morse precis efter hjärtat åkt iväg till jobbet.
Jag som är så åsk rädd, sprang upp och drog ur sladdar överallt.Sen la jag mig i sängen igen  och drog täcket över huvudet.Haha..ja e så löjlig.Men tycker verkligen åska är otäckt.
Sen är det ju mer risk den slår ner när man bor i hus än lägenhet.Då vi har en hel del höga träd på våran tomt.Ne usch,vill inte ens tänka på vad som kan hända.

Igår var vi i Grästorp och kolla i en stor secondhand butik,hade hoppats på och hitta några fina möbler.
Men det gjorde vi inte tyvärr.Blev lite små saker ist,som ett vin ställ ,två ljusstakar och lite annat.

Här kommer bilderna jag lovade för några dagar sedan.Vart så fint väder,så inte haft lust till och blogga...:).

         Byrån jag målat om och gjort lite schabby shic..:)

Köksoffan som vi målat om

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar