måndag 20 juni 2011

Min otur fortsätter...

Trodde jag hade ett jobb fram till aug och sen kanske mer. Trivdes verkligen på Berendsen,tack vare trevliga jobbar kompisar.Var så glad verkligen och mådde bättre än jag gjort på MYCKET länge!!
Men det varade inte länge.Fick bara fyra dagar,sen kom chefen och sa att det inte funkar.
Att dom inte kan ge mig nått sommar jobb,då jag inte kommit in i arbetet ordentligt.
Suck,kändes som en kniv i bröstet verkligen!
Fattar inte hur dom tänker,hur kan dom kräva att man ska lära sig ett helt nytt jobb ordentligt på bara fyra dagar??!Tycker dom skulle gett mig iaf en vecka till eller nått.
Men nej då,så nu är hela sommaren förstörd.Är inte lika glad längre. Killen säger att det bara är och kämpa vidare.Men vet inte hur länge jag orkar.Är så trött på vara arbetslös.
Man känner sig så misslyckad och som att man inte är värd nått..:/.
Det enda som gör att jag orkar fortsätta är min älskade pojkvän.Annars skulle jag gett upp för länge sen.
Ojj,vilket muntert inlägg det här blev!Men var tvungen skriva av mig lite...
Och ute spö regnar det,härlig sommar vi har!!:)

1 kommentar:

  1. Men gumman, låter som nu behöver en sysselsättning.
    Gör något ta en praktik, gå en utbildning, ut med dig. ;)

    Ska själv gå en kurs på högskola, distans men med tre ungar.

    o jag hade billig väggfärg till skåpet, så ja ja behöver bättre färg. ;)

    Kram

    Ungmammakarin.blogg.se

    SvaraRadera