tisdag 7 juni 2011

Morgon mys i solen

Då är det vardag igen då och hjärtat jobbar.Känns konstigt inte ha han hemma,då han va hemma torsd-måndag.Har vart en underbar helg med mycket sol och tom bad:).
Vi åkte till Gaddesanda i lördags,som ligger vid Vargön.En jätte fin strand verkligen.
Solade,kastade boll och till min förvåning så doppade jag mig!!Brukar vara en badkruka annars:).
Det var lite kallt,men inte så farligt ändå.Dit vill jag åka mer gånger i sommar.
I fredags var vi hos killens syrra Marina och grillade och drack lite öl.
Hans bror Magnus med familj var där också,var riktigt trevligt.Senare gick vi till Levene dart lokal,där det var fest.Var Levene veckan förra veckan.Det var väl trevligt,men inte som jag trodde det skulle va.
Blir roligare nästa helg,då vi ska på Björn Rosenström på Almesåsen!:)

Händer idag då?Har nyss suttit på trappen och druckit kaffe och ätit frukost i solen.Underbart mysigt!
Ska snart gå ut och måla ett skåp jag och killen bygger på.Hittade en jätte fin gammal låda i ett av uthusen.
Tänkte de kommer bli fint göra om den till ett skåp!:)
Just det,är klar med byrån.Ska lägga upp  bilder på den här senare idag!
Men nu ska jag ut och måla.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar