fredag 10 juni 2011

Jobba jobba

Ska jag göra hela nästa vecka,mån-fre!Berendsen ringde för en stund sen och frågade om jag kan jobba.
Klart jag kan det!Sen är det ju jätte bra att det är en hel vecka och inte en dag bara.
Sommar jobbet ,på samma ställe.Börjar v 26!Veckan efter midsommar:).

Nu ska jag snart göra mig iordning för och åka till Lidköping och Arbetsförmedlingen och lämna in lappen, så jag får mina pengar den här månaden också!
Efter det tänkte jag dra in till stan och kolla efter lite sommar kläder,behöver verkligen massor av nya sommar kläder.Kjolar,klänningar,linnen mm.Så hoppas på och hitta en del fina kläder som inte är allt för dyra!:)

Ikväll ska vi till Susan och Niklas och grilla. Vi hade tänkt va här först och grilla.
Men då vi inte har nån altan och det är så trist väder ute.Så ska vi va hos dom,då dom har altan!
Ska bli riktigt trevligt. Sen imorn ska vi till Almesåsen och se på Björn Rosenström med Therese och Joel!:)
Blir första gången jag besöker det stället,ser fram emot det.
Nu ska jag göra mig iordning!

Ha de bra!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar