onsdag 1 juni 2011

Livet är underbart!!

Ja det är det verkligen just nu.Nyss fått veta ja har sommarjobb på Berendsen i Vara vecka 26-32.
Då jag är arbetslös,så fråga hon om det är ok om dom ev ringer in mig då och då innan sommar jobbet börjar.Klart att det är ok!:)
Sen jobbar killens stora syster Marina där också,vore kul om jag får vara på hennes avdelning.

Idag är det första juni och det märks verkligen att sommaren är här.
Solen skiner och är jätte varmt och skönt ute.
Va ute på en lång promenad i morse,skönt när solen skiner så man får lite färg.
Sen har jag rensat bort massa ogräs i grönsakslandet,så man inte behöver leta efter tex dillen sen.
Våran fina katt Silver gjorde mig sällskap då och då,låg på gräset bredvid och kolla på!:)
Känns så skönt nu då man märker att han har börjat slappna av och att han trivs.
Han vet vart han bor och håller sig alltid i närheten av våran tomt.
Sen är det så kul,då han alltid börjar jama vid fyra tiden varje morgon och vill ut.Är nog för att det börjar ljusna ute då.

Bjuder på lite nya bilder på Silver som jag tog ute igår...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar