måndag 28 mars 2011

Underbar helg

Nyss ätit frukost,sitter här i soffan med datorn i knät.Ska ta en promenad snart tänkte jag.
Är sol ute idag.Helt underbart,då det snöade igår.Usch ge mig inte mer snö tack!
Igår var vi på Ikea i Göteborg med hjärtats bror och hans tjej.
Vi hade inte tänk köpa mycket alls.Men blev en hel del saker ändå.
Som t.ex en stor tavla med en röd blomma på som vi ska ha bakom soffan.En dörrmatta,en liten hylla till  hallen,en tavel hylla till sov rummet.En fönster lampa,säng kläder,galgar,en mortel och andra saker.
Men är aldrig fel köpa nya saker till hemmet!Ska ta kort sen och lägga upp här tänkte jag.
Vart dålig på det.
I lördags hade vi ett litet kalas här.Min familj och mor föräldrar var här.Det var mycket trevligt.
Åt tårta och fikade.Var första gången mina mor föräldrar var här,dom tyckte huset var jätte fint!
Fick blommor,en choklad kartong och pengar.Tack!

Nu ska jag göra mig iordning för promenad tänkte jag.Skriver mer senare.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar