torsdag 17 mars 2011

Snart helg igen

Dagarna går verkligen snabbt,för snabbt tycker jag. Men ser fram emot den här helgen.
Imorn eftermiddag ska jag och hjärtat till Lidköping och jaga presenter till Therese och Emma som fyllt 25 år.Dom har fest på lördag,i en lokal i Helås.Det ska bli kul!
Får se vad hittar på till dom.
Sen på lördag förmiddag ska jag och Susanne till Överby i Trollhättan och shoppa.Ska bli så kul!
Jag behöver massor med nya kläder,så blir till att shoppa loss.Underbart!
Sen på kvällen blir det som sagt fest,men ska ta det lugnt.Är sällan jag dricker nu för tiden,och vill inte bli allt för bakis på söndag!

Var ju i Lidköping igår,först på arbetsförmedlingen.Gick bra,den utbildningen jag vill gå finns kvar men inget datum bestämt ännu.Tyvärr sa hon att jag måste hitta en praktik plats innan den 20 april.Suck..vill inte!
Sen fattar jag inte,om jag ska plugga sen.Hur ska jag då hinna med praktik??Dom har ingen koll dom.
När mötet var slut,mötte jag upp Becca för en fika.
Först gick vi in på ett jätte mysigt lite cafe,men var för dyrt tyckte vi.Så vi gick vidare och in på ett annat.
Men det var ännu dyrare,suck,men orka gå tillbaka?Ne,så fick bli det cafet.
Var jätte kul och träffa henne igen.Ett tag sen nu.Mycket och prata om hade vi!
Hon har inte vart här och hälsat på ännu,inte träffat Peter heller.Så får ta och ordna det snart tror jag!:)

Ne,nu ska jag fixa mig.Måste till Förskolan här i Levene sen.Glömt och fylla i för sist jag jobbade.
Smarta jag,vore ju bra och få betalt för dom dagarna man jobbar också!
Sen blir det promenad ,får passa på när det är sol ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar