torsdag 17 mars 2011

Tjoho...

Ja,kom inte på nån bättre rubrik.Såg nu att mitt förra  inlägg blev lite konstigt.
Då halva inlägget är markerat.Ser ni det också?Eller är det bara på våran dator det är så?
Nåja,det går ju och läsa iaf.

Var ute på promenad förut,men just då när jag var ute så var det molnigt.
Men nu när jag är inne,ja,då skiner solen så klart!Typiskt va?:)
Såg förut att det börjar komma upp lite blommor i trädgården.Bland annat snö droppar.
Nu är verkligen våren på väg.Underbart!!:)
Ska ta kort på dom sen och lägga upp här.Men mitt usb minne till mobilen är just nu borta.
Ligger nog nånstans bland alla möblerna i mat rummet.Har alla möblerna från tv rummet där nu,då vi målar golvet där inne.Eller vi och vi.Hjärtat målar,men jag slipade hela golvet innan.För hand,tog ett tag men bra blev det!:)
Nu ska jag snart börja med maten,så den är klar när älsklingen kommer hem!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar