måndag 21 mars 2011

Ny vecka nya tag...

Då var det måndag igen då.Ganska skönt faktiskt.
Har haft en underbar helg. I fredags kväll tog vi det bara lugnt här hemma.Skönt det ibland.
I lördags var jag i Trollhättan och Överby med kompisen Susann.
Blev en del shopping,underbart och det behövdes verkligen.Sen åt vi underbart god mat där.
En pasta med skaldjur,räkor och kräftstjärtar.Så underbart gott!Det godaste jag ätit på mycket länge.
När jag kom hem,så stod älsklingen i garaget och grejjade med våran hatthylla.
Inte alla som har en egen designad hatthylla hemma.Du är så duktig hjärtat!
Sen på kvällen var det fest i Amandas hus i Helås.Therese och Emma fyllde 25 år.
Jag hade på mig en fin klänning jag lånat av Susann och ett par skyhöga pumps jag inte använt förut. 12 cm klack!
Dom är jätte fina,men kände mig så klumpig när jag gick.Men jag ramla aldrig!
Älsklingen hade på sig samma kläder som han hade på våran första dejt.Han var så fin!
Vi hade jätte kul  hela kvällen.Det var tips promenad med frågor om Therese och Emma.
Sen jätte god mat,fläskfile,potatisgratäng och massa frukt!
Senare var det musik quiz,jag kunde svaret på några frågor.Var jätte kul!
Vi dansade och drack,ja..kunde ju inte dansa så jätte mycket med dom skorna.Fick SÅ ont i fötterna.
Bra musik var det,80 tal!Det är min musik det.

Tack Therese och Emma för en toppen kväll!!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar