tisdag 22 mars 2011

Tränat

Idag har jag vart i Vara och tränat på Allébadet med Susan.Var första gången på mycket länge som jag tränade och det kändes kan jag lugnt säga!
Värmde upp med ett pass på crosstrainern i en halv timme,valde intervall.Tänkte att det är väl inte så jobbigt.
Ehh..det var det!Var nära att ge upp många gånger,men det gick bra.Va faktiskt riktigt skönt!
Efter det när vi var uppvärmda så körde vi lite maskiner.Det var roligt men också jobbigt.
Känner verkligen att jag behöver träna.Så blir att börja gå dit ofta nu!

Nu är hjärtat ute i garaget och bygger på våran hatthylla,spännande hur det kommer bli sen när den är klar.
Själv har jag plockat ordning lite i tv rummet,då vi flyttat in nästan alla möblerna dit idag.Skönt!
En sak som är mindre rolig,är att vi troligen måste köpa ny tvättmaskin ganska snart.Våran är gammal och kommer ge sig typ när som helst.Tex förut idag när jag tvättade.Så hörde vi hur det dunkade och smällde från badrummet.Då stod tvättmaskinen och hoppade!Är inte första gången det händer.
Litar inte på den alls.Vill ju kunna tvätta normalt:).

Imorn hoppas jag det är fint väder,för då ska jag fixa ute i trädgården.Bland annat kratta bort alla löv och så.
Men nu ska jag fortsätta här lite!

Kram på er..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar