torsdag 3 februari 2011

Jobbat idag...

Blev väckt av att mobilen ringde vid sju i morses,det var förskolan här i Levene som frågade om jag kunde hoppa in idag.Självklart kunde jag det!Så var bara att ta sej upp och fixa sej.Började kvart i åtta.
Kändes underbart få jobba lite,är arbetslös egentligen.Gillar den förskolan.Personalen och barnen är jätte trevliga.Så hoppas jag får jobba mer där.

Älsklingen var och köpte golvfärg till matrummet och tv rummet idag.En jätte fin färg,en blandning mellan ljusbrunt,grått,vitt och beighe.Ja,svårt förklara.Men fint kommer det bli.
Så imorgon ska jag slipa golvet i matrummet,så ska vi måla det sen imorgon eftermiddag.
Lägntar,kommer verkligen bli en stor skillnad! Ska ta ett kort imorgon på dagen,när det är ljust.
Så ni får se hur golvet ser ut nu,och sen hur det blev när vi målat det!

Nu ska jag kolla runt på lite olika bloggar.
Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar