onsdag 2 februari 2011

drömmer...

Nått jag drömmer om att få göra,men inte vet om jag vågar. Är att starta en webbutik,som säljer inredning och annat fint man kan ha hemma. Det vore verkligen jätte kul,då jag älskar inredning.
Men hur gör man,hur börjar man?Jag  har ingen erfarenhet alls av sånt här,men man kan ju lära sig:).
Om webbutiken funkar bra,kanske man kan starta en riktig butik sen.Här i Stora Levene kanske.
Finns ingen sån butik här,den närmaste finns i Vara. Så tror det skulle bli väldigt populärt.
Men som sagt,är ju bara en dröm än så länge.Fast det vore så roligt!!

Stilen jag gillar mest just nu,är Shabby chic. En lantlig och charmig stil tycker jag:).
                                           
                                             Brevställ,från houseofhedda.com

Vill ha..:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar