torsdag 17 februari 2011

God morgon

Sitter nu i soffan under en varm filt,med en stor kopp kaffe i handen.Har inte vaknat ännu.
Känner mig jätte seg idag.Konstigt,för har sovit jätte bra i natt.
Men får ta en kopp kaffe till,så borde jag vakna.
Sen funderar jag på att skriva en lista på allt jag måste ha med till Sälen och börja packa.
Aldrig kul om man glömmer något.


Hjärtats pappa var här igår  kväll och tapetserade i hallen.Är nästan klara nu,bara två våder kvar.
Blir verkligen så fint som jag ville det skulle bli! Ska försöka ta ett kort sen,och lägga upp här.
När tapetseringen är klar,så har vi bara golvet i hallen och tv rummet kvar. Sen är vi i stort sett klara på nedervåningen.Skönt!
Men vi har pratat om att bygga ut köket,fast det blir inte än på ett bra tag.Men vore verkligen kul om vi gjorde det.Känns som att vi behöver ett större kök!

Ne,nu ska jag ta lite mer kaffe.Skriver mer senare!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar