onsdag 16 februari 2011

Alla hjärtans dag

Det var ju alla hjärtans dag i måndags.Vi gjorde inget speciellt.Åkte till Vara och handlade massa gottigt,sen hyrde vi en film.The grown ups heter den,den va riktigt bra.
Vi lagade jätte god mat,en köttfärsgratäng.Sen åt vi massa godis och myste framför filmen.
Var en lugn och underbar kväll med min älskling!<3

Igår fick jag jobba lite med hjärtats pappa.Han är målare.Vi var i ett nybyggt hus i Alingsås.
Jätte stort hus,men inte alls fint.Tycker inte jag iallafall.
Jag fick sätta upp nätremsor ( kommer inte ihåg vad dom heter) på väggarna.
Stod på en hög stege,va jätte högt i tak där. Jag som är höjdrädd,blev ganska skakis.
Men det gick bra,jag ramlade ju inte ner iallafall!
På vägen hem var vi med om en otäck sak.Helt plötsligt stod det en gubbe MITT i vägen och såg helt borta ut.Han vägrade flytta på sej,så vi fick väjja undan.
Jösses,hade vi kört snabbare så hade det smällt. Fy va otäckt. Han måste vart antingen full eller drogad.

Idag ska jag tvätta och städa lite.Ikväll ska jag och tjejerna åka till Vara och handla mat inför veckan i Sälen.Åker på lördag och ska vara där en hel vecka!!:)

1 kommentar:

  1. Hihi, vad roligt, eran alla hjärtans dag var ungefär som våran. Fast vi köpte pizza och sen hyrde vi grownups. =)

    SvaraRadera