söndag 6 februari 2011

Dålig uppdatering...

Jag vet!Jag har vart dålig på att uppdatera här på bloggen.
Är så att min dator krånglar,så har inte kunnat blogga nått.
Men nu sitter jag vid  älsklingens dator,så nu går allt jätte bra.
Har haft en lugn och skön helg.I fredags slipade jag golvet i matrummet,sen på kvällen började älsklingen måla golvet.Han blev klar med golvet igår kväll,blev verkligen jätte fint!Känns skönt veta vi är klara med det rummet.Är bara möbler som fattas nu.
Igår förmiddag var vi på Överby i Trollhättan.Älsklingen köpte skidkläder,vi åker till Sälen om två veckor.
Han köpte en jätte snygg skidjacka och byxor,han kommer vara så fin i pisterna sen!:)
Jag fick en väska och en plånbok av han,behövde verkligen det.Tack hjärtat!

Här kommer lite bilder från när hjärtat målade golvet.

Här har han precis börjat måla.



















Hjärtat målar..:)


















Här är golvet klart.Jag ska ta ett kort imorgon när det är ljust,så det syns bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar