söndag 8 maj 2011

Sommar,underbara sommar

Eller är det sommar nu?Är iofs bara maj ännu,men känns ju som sommar ute iaf.
Vart en helt underbar helg verkligen.
I fredags var vi  hos Peters stora syster Marina och Peter .Åt jätte god lassagne,drack vin och såg på Talang.
Det var en jätte trevlig kväll verkligen!Får vi göra om tycker jag.

Igår (lördag) var vi på kalas.Firade min morfar som fyllde 80 år.
Dagen började med att vi alla åt middags buffé på Kinnekulle.Jätte god mat med fin utsikt.Det var mycket folk där,då det var Vår rundan den dagen.Sen var det nån medeltids utställning där med och gick runt folk som var medeltidsutklädda.En tjej hade en fiol med sig.Min bror frågade om inte hon ville spela "Ja må du leva" för våran morfar.Det ville hon!:)
Det var så härligt se han bli så förvånad och rörd.Han hade inte långt till tårarna:).
Efter middagen så åkte vi till min morbror i Götene och åt tårta.Var där en stund,satt och pratade.
På kvällen när vi kommit hem.Så tog jag och hjärtat en promenad ner till Levene badsjö.
Satte oss där på en bänk och myste lite.Riktigt mysigt.

Idag har vi vart på Roséns blommor i Vara.Köpte växter till rabatten på framsidan.
Var svårt bestämma vad vi skulle ha,då det finns så mycket fina växter.Älskar verkligen blommor,så jag kan gå där länge om jag får chansen!:)
När vi kom hem började jag göra iordning rabatten.Blev riktigt fint faktiskt.Ska ta kort imorn och lägga ut här.

Nu blir de kvällsmat,sen sova.

Natti natti!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar