onsdag 18 maj 2011

Ny tvättmaskin

Då har vi äntligen fått hit våran nya tvättmaskin!Den gamla hade verkligen gjort sitt.
Känns skönt ha en tvättmaskin man kan lita på,då den gamla typ stod och hoppade när den centrifugerade (stavning?).Gått så långt så det blivit två stora hål i golvet...inte bra.
Silver var ganska arg på mig förut,då jag stängde till hallen.Så inte han kunde springa ut när dom var här och fixade tvättmaskin.Fick inte klappa han,då fräste han bara åt mig:).
Så kan lugnt säga han har en egen personlighet!Sen är han så lättskrämd,så det är löjligt verkligen!
Just det,igår klev han in i kakelugnen vi har i tv rummet...haha..det såg så kul ut.
Ut kom det en sotig svart Silver,han trodde väl att han kunde ta sig ut den vägen..haha.

Händer nu då?Just nu dricker jag kaffe,sen ska jag diska och storstäda tänkte jag.
I morse var jag ute och gick i en timme.Har börjat gå snabbare nu.Frågan är om jag vågar börja jogga igen?
Mina knän är inte dom bästa.Skadat dom två gånger.
Sen när jag böjjer på benen,så låter det typ som när man smular ett knäcke bröd i mina knän.Inte bra..:/.
Borde kolla upp det tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar