måndag 16 maj 2011

Slipar på

Håller just nu på och slipar våran byrå,som jag ska måla vit.
Är sista slipningen nu,sen är det bara och börja måla den!
Funderar på om jag ska göra så den ser lite äldre ut,allså slipa bort lite färg lite här och var sen.Hmm..får se hur jag gör!:)

Idag var jag uppe med tuppen,halv sju redan.Gick upp då älsklingen åkte till jobbet.
Tog en kopp kaffe,sen tog jag en promenad i en timme.Hur underbart som helst!
Sen annars idag har jag försökt locka ner Silver.Då han ligger och gömmer sig på övervåningen hela dagarna.
Tråkigt tycker vi.När jag lockar på han,så kommer han fram och jamar.Sen går han och gömmer sig igen.
Om jag bär ner han hit,så är han här högst en kvart.Sen springer han upp igen:/.
Förstår om han e lite rädd och osäker just nu.Men blir ju knappast bättre om han sitter där uppe själv hela dagarna.Stackarn:/.Vet inte vad vi ska göra.

Just det, lyssnar just nu på vinnarlåten.Tycker den är riktigt bra,tror faktiskt rätt låt vann i år!
Även om det så klart vart roligast om Sverige vann.Fast vi kom ju iaf trea.Bästa platsen på flera år!!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar