lördag 9 april 2011

Sommar lägntan

Idag har vi vart ute nästan hela dagen i solen och ordnat i trädgården.
Dagen började med att vi gick upp vid halv åtta tror jag ( ovanligt tidigt jag vet).
Åt frukost,sen drog vi till Rosens i Vara och kollade.
Köpte bland annat sju penseér,en vatten kanna,blomjord och en kratta.
När vi kom hem började jag rensa i en av våra rabatter. Tog bort allt ogräss och allt dött.
Sen satte jag dit blommorna vi köpte,blev riktigt fint! Vi ska ev köpa nån liten växt till och ha där.
Känns verkligen underbart skönt och ha egen trädgård,särskilt nu när det är vår och snart sommar.
Är just nu så otroligt sugen på grillad lax och färskpotatis,det godaste jag vet!!
Men får allt vänta lite till..suck.Är ju så härligt sitta ute och grilla en fin sommar kväll,med en massa trevliga vänner.GE MIG SOMMAR NU!!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar