lördag 16 april 2011

Framtiden..

Då var en vecka avklarad på Marimat.Kan säga att det gått bra.Det har vart stressigt,men jag har kämpat på.Har ju jobbat inom livsmedelsindustrin förut,så har en del erfarenhet.Vilket är skönt.
Vet tyvärr inte hur det blir nästa vecka,är lite dålig information på Marimat.Chefen sa han ska ringa på måndag,vilket jag hoppas han gör. Har velat pratat me han hela veckan,men aldrig haft chansen.
Är inte drömjobbet,MEN,det är ett jobb.Är så jag måste tänka.Får jag ett bättre jobb så tar jag självklart det!Vill att jag och älsklingen ska kunna spara pengar varje månad och kunna köpa nya möbler och så.
Sen måste jag ta körkort och köpa en bil!:)
Får hoppas jag får jobba mycket nu.

Men sen finns fortfarande drömmarna om att starta en egen inredningsbutik kvar.Är nått jag verkligen vill göra!Ha mitt eget företag och få bestämma allt själv.Men är ju tyvärr inte så lätt som man tror.
Är mycket pappersarbete och så som ska skötas,sen är det ju en risk att det inte funkar.Då förlorar man alla pengar man lagt ut på det.Därför vore det så bra om jag fick jobba mycket nu och få en bra lön.
Så man kanske kan spara pengar även till och starta eget i framtiden.Så man har lite och gå på.
Tänk om jag verkligen startar eget och butiken går så bra, så jag kan leva på det jag tjänar?
Det vore verkligen drömmen för mig.

Ojj,blev ett långt inlägg det här.Svårt sluta skriva när man väl börjat tycker jag!
Nu ska jag och hjärtat snart gå till Alex pizzeria och ta en öl tänkte vi.Vi bor typ grannar med dom...:)
Så det är inte så sällan det blir pizza här precis....:).

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar