tisdag 12 april 2011

Fullt upp

Har haft fullt upp hela helgen och fram till idag,är därför jag vart dålig på att blogga.Var ju sånt underbart väder hela helgen,så har vart ute och fixat i trädgården och bara njutit.
Peters pappa var här och hjälpte han med jordfräsen.Så nu är det bra jord i trädgårdslandet.
Senare kom hans pappa åkandes på sin motor cykel.Man kan lugnt säga att jag blev sugen på att åka!
Har åkt mc tre,fyra gånger tror jag (en hd) och det är helt underbart!
Så jag hoppas han tar med mig på en tur nån gång i sommar:).

Igår var det min första dag på Marimat.Var så sjukt nervös innan,sov nästan inget natten till måndag.
Men det gick ändå bättre än jag trodde igår.Fick stå vid en maskin och packetera f'ärdig mat.
Var stressigt,men jag kom in i det och lärde mig snabbt.
Nästan alla som jobbar där är polacker,så jag får prata engelska ganska mycket.
Men alla är jätte trevliga så det gör inget.
Idag var jag ledig,så var i Lidköping på arbetsförmedlingen och lämande in lappen så jag får mina pengar.
Kom dit 13:20,bussen hem gick 14:00.Hade vart kul gått runt på stan.Men det regnade så mycket,så åkte hem ist.Blev en kort dag i Lidköping.
Imorn är det jobb igen som gäller.Skönt tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar