söndag 30 januari 2011

Bloggdesign..

Är så trött på min design på bloggen.Vill fixa en egen,en som är mer personlig.
Men hur gör man en sån sak?Jag är tyvärr helt värdelös på datorer.
När jag bloggade på min förra blogg,så var det en annan bloggare som fixade min design och det blev jätte bra.
Så känner ni någon som kan sånt,eller om du själv kanske är bra på sånt här.Så vore det jätte snällt om ni kommenterade och sa det:)

Har hänt idag annars då?Vart en ganska lugn och skön söndag.Vart på ICA i Vara och handlat massa mat.
Sen har älsklingen målat taket i hallen,blev jätte fint.Han är så duktig så.
Är bara snickerierna kvar att måla,sen kan vi börja tapetsera.Det kommer bli jätte fint!
Lovar  att ta massa kort och lägga ut dom här.Måste hitta kabeln till min mobil först,den ligger i en banan låda någonstans. Men när jag hittat den,så kommer det komma upp massor med bilder på vårat underbara,mysiga hus:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar